CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 27, 2008

aKue DilaNDa kEBoSanAN..!!!


Nmpknye hari ini aku dilanda kebosanan yg tahap jaid jiddan..smlm aku kt skola,tp arini aku dh merantau ke rumah naufal zulkifli..cdg nk g jln2 ngan pal,tp tetibe rasa malas plak..
tu yg bosan tuh..kt rumah dye pon aku juz online & tgk movie..

"pal,jom tutun bawah sarapan jom"
"abg suhaib,nk mkn pe..bibik ana x msk laa..."
"huh,apa..!!abes,nak makan ape??"
"baulu cicah milo je laa.."
"balon je laa...janji perot terisi.."

itulah yg berlaku pada pagi pertama di rumah pal...malam td pon aku tdo pukul 4:00 pagi sbb nk update blog,update frenster dan update myspace...ye laa,dh 2 bulan x bukak kan..
hurm..nk wtpe ek..??


"pal,nk wtpe skang nie..??"

"kte tgk cte LOS & FAUN jom.."

"JOM..."


kitorg pon psg laa laptop kakak die yg dipenuhi dgn jutaan movie dr berbagai2 jenis genre..
tgk punye tgk,dh pon pkl 11pg..tp,x mandy lg laa..
aku pon menggalas tuala putih jenama DELL lalu masuk dlm bilik air tahap hotel..
rumah die bpk r,sebijik umah imran sahak ngan ammar norhamidi..kayo gilo..

dh r..pnt nk menulis..k laa,jumpe lg..wslm



GAMBAR HIASAN...hahaha.!!!

0 comments: